beheerder bij inrit open terminal

Over ParkeerService

Maak kennis met onze mensen

Rob 

Functie: Medewerker Garagebeheer A 

“Ik werk nu zo’n 7 jaar voor ParkeerService en doe dit met veel plezier. ParkeerService is een groeiend bedrijf waar je zelf ook in kunt groeien. Het leuke aan mijn werk is het omgaan met mensen ParkeerService is een prettig bedrijf om voor te werken en ga ik elke dag met plezier naar mijn werk.”

ParkeerService maakt parkeren makkelijker. Wat is jouw bijdrage hieraan?
“Ik wil het voor de mensen zo makkelijk en prettig mogelijk maken om te parkeren. Ik vind het hierbij erg fijn om vooral oudere mensen te helpen bij het afrekenen of, zoals regelmatig voorkomt, te helpen zoeken naar hun auto."

Hoe beschrijf je de sfeer op jouw afdeling?
"De sfeer op onze afdeling is fijn. We vullen elkaar goed aan."

Met wie binnen de organisatie zou je wel eens een dag van baan willen ruilen?
“Ik zou best wel eens op de afdeling klachtafhandeling willen meedraaien als klachten coördinator, zodat ik kan zien wat er nog verbeterd zou kunnen worden.”

Pieter 

Functie: Applicatiebeheerder

“ParkeerService maakt momenteel een professionaliseringsslag door, maar blijft een toegankelijke en laagdrempelige organisatie. Je kunt iedereen binnen de organisatie aanspreken. Daarnaast zijn de medewerkers erg betrokken bij elkaars werk en dit zorgt voor een goed en mooi eindresultaat.”

ParkeerService maakt parkeren makkelijker. Wat is jouw bijdrage hieraan?
"Als applicatiebeheerder bij ParkeerService streef ik er naar om alle vergunningensystemen voor onze leden (gemeenten) zo standaard mogelijk in te richten en af te stemmen. Hierdoor kunnen we op de afdeling parkeervergunningen op één eenvoudige manier uitgeven. Daarnaast probeer ik, samen met mijn collega’s, zo veel mogelijk onze leden te overtuigen van het gebruik van het E-loket. Hiermee maken we niet alleen voor de gemeenten parkeren makkelijker, maar ook voor de parkeerders."

Wat vind je leuk aan je huidige functie?
“Ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat mijn collega’s hun werk goed kunnen doen met ons vergunningensysteem. Als dit systeem, waar ik als applicatiebeheerder verantwoordelijk voor ben, probleemloos werkt, heb ik mijn werk goed gedaan. Ook vind ik het een uitdaging om problemen op te lossen en een nieuw vergunningensysteem op te leveren. Dit alles in het belang van de eindgebruiker, de parkeerder.“

Hoe gaat ParkeerService om met (persoonlijke) ontwikkeling?
“Ik ervaar dat er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling binnen ParkeerService. Dit komt mede door de groei van het bedrijf. ParkeerService investeert in haar medewerkers. Er wordt goed naar de medewerkers geluisterd. Ik ervaar daarnaast een goede balans tussen werk en privé, dat vind ik erg belangrijk.”

Shahin

Functie: Medewerker Meldkamer B

“Sinds 2009 ben ik werkzaam bij Coöperatie ParkeerService in Amersfoort. Ik ben begonnen als oproepkracht in de meldkamer en ben inmiddels supervisor van een team van ongeveer 10 meldkamer centralisten.”

Wat wist je van ParkeerService voordat je er kwam werken?
“Voordat ik bij Parkeerservice kwam werken, wist ik vrij weinig tot niets over de organisatie, behalve dat ParkeerService iets deed met het beheer van parkeergarages. Als ik ergens affiniteit mee heb, dan zijn dat wel auto's. Werken bij Parkeerservice betekent voor mij werken voor een professionele, ambitieuze, snelgroeiende en klant- en servicegerichte organisatie met maar één simpele focus: parkeren makkelijker maken!”

Hoe beschrijf je de organisatie?
“ParkeerService is een organisatie met een zeer informele en open cultuur. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden en ontzettend leuke, jonge en flexibele collega's. Collega's die iedere dag het uiterste uit zichzelf halen en elkaar motiveren om service aan klanten te verlenen. Dat is onder andere waarom ik iedere dag weer met plezier naar mijn werk toe ga.”

Wat vind je leuk aan je huidige functie?
“In mijn huidige functie heb ik veel vrijheid, voldoende verantwoordelijkheden en krijg ik de ruimte om zelf beslissingen te nemen. Dit zorgt ervoor dat ik iedere dag weer erg gemotiveerd ben en geen enkele dag hetzelfde is.”

Hoe beschrijf je de sfeer binnen de organisatie?
“Als ik concrete voorbeelden moet geven, dan denk ik aan collega's die na werktijd blijven hangen voor een babbel, in hun vrije tijd langskomen voor een kopje koffie, collega's die samen wekelijks hardlopen, een teamleider die persoonlijk je kerstpakket thuis komt brengen en de algemeen directeur die opmerkt dat een collega een nieuwe bril heeft, ondanks zijn drukke agenda. Kortom, werken bij ParkeerService betekent voor mij met veel plezier samen werken aan parkeren makkelijker maken!”